Friday

self-destroy


Установих, че имам СПИП. Синдром на придобита имунна предостатъчност.
Когато усети първите пеперуди, организмът ми започва бясно да произвежда антитела, които ги убиват още на ниво гъсеници.
Понякога най-доброто, което можеш да направиш е просто да оцелееш. И тялото ми го знае отделно от главата. Сърцето да мре.
Изтрих си профилите. Да беше така лесно и с анфаса.
Няма нужда да се осведомяваш как съм по статусите и честотата им. Ако те интересува, вдигни проклетия си телефон и го използвай.
Още много неща ще изтрия. Само мислите не мога.
Ctrl+H. Find and replace.
За всичко си има цака. Мозъкът е лесен за хакване.
Ще отида на онази скала над морето и ще крещя. Няма да викам. Ще крещя. Докато прегракна. И после ще пуша.
Самоунищожително ми е.


4 comments:

аз said...

Наде,
грабвай куфара ида с кабриото да те взема. Последния път ме блъсна кабриолет, за това ни се пада кола без покрив. После, мръсна газ до нос Калиакра... още глас имам, не съм изкрещяла всичкият, ако твоя се е позагубил, аз ще ти ослужа с моя :))))))
а на уше ще ти шушна, де ще ходим да си оправяме опънатите физиономии, след няколкото яки празнения в серия :)

أمل said...

Кога?

Anonymous said...

“We are not human beings having a spiritual experience. We are spiritual beings having a human experience.”

Хареса ми.

Б.

Lil said...

Ти пушиш!Баси пича си♥