Friday

Кой ме усмихна днес? :)


Миленка! Която някак е убедила Добрия старец в моето послушание през тази година и от негово име ми изпрати подарък! (Но аз знам чии златни ръчички са се потрудили над него:))

Благодаря, благодаря, благодаря! Толкова е хубаво някой да направи нещо така мило за теб, неочаквано, ей така, без причина, но очевидно - от сърце! Толкова е хубаво да знам, че все пак има хора, които са щастливи, когато радват другите :)

Този книгоразделител ми е любим от всички твои, които си споделяла в блога, въпреки че всичките са невероятни. Много внимателно ще избера първата книга, в която ще го сложа и винаги ще ми напомня за милия ти жест. И за приятната емоция, която ми донесе днес белият плик с пощенска марка и клеймо.

Хубавите пожелания, които си ми написала, да ти се връщат тъпкано! :D





4 comments:

Anonymous said...

мда, много е хубав, става и за пляскане :D

честито!

أمل said...

:D
как ме разкри пак...

Anonymous said...

Хяхя, Ламот ми взе думите от устата. :D

Страхотен е! :)

Milena said...

Ох,ще спя спокойно вече:)
Много се радвам, Надинка!

ПП. Така е, Ламоте. Практичността преди всичко;)